ظرفیت باتری مدل 5G پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شد
تاریخ انتشار:۱۵:۱ ۱۴۰۰/۷/۲۱

ظرفیت باتری مدل 5G پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شد


ظرفیت باتری پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو مدل 5G فاش شد. همچنین در یک سند مربوط به دستورالعمل تعمیر پیکسل ۶ پرو به این مورد اشاره شده است که امکان تعویض ماژول دوربین در آن وجود ندارد.




یک هفته تا معرفی رسمی گوشی‌های پرچم‌دار بعدی گوگل باقی مانده است و رفته‌رفته اطلاعات بیشتری از این محصولات در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش فون ‌آرنا، مدل‌های اولیه‌ی سری پیکسل امکان رقابت شانه‌به‌شانه با پرچم‌داران سامسونگ و اپل نداشتند و گوگل قصد داشت این وضعیت را با معرفی پیکسل ۴ تغییر بدهد. قرار بود این گوشی رقیبی شایسته برای پرچم‌داران شرکت‌های دیگر باشد و به همین دلیل به قابلیت‌هایی مثل تشخیص چهره و کنترل‌های حرکتی موسوم به موشن‌سنس لیزری مجهز شد. می‌توان گفت آنچه گوگل برای پرچم‌داران خود وعده داده بود با عملکرد واقعی آن‌ها تفاوت داشت. گوگل پس از معرفی پیکسل ۵، سعی دارد بار دیگر با پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو وارد میدان شود.


احتمالا غول جستجوی اینترنت در طی چند سال گذشته درس‌های مهمی از صنعت موبایل گرفته است. تصاویر مربوط به باتری پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در حساب رسمی توییتر آلکس دابی از وب‌سایت اندروید سنترال منتشر شده است. در این توییت همچنین به ظرفیت باتری این دو محصول اشاره شده است و بر همین اساس، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو مدل 5G به‌ ترتیب به باتری ۴۶۱۶ و ۵۰۰۳ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. برای مقایسه باید اشاره کنیم ظرفیت باتری پیکسل ۵ که سال گذشته معرفی شده، ۴۰۰۸ میلی‌آمپر ساعت است.


شاید تصور کنید نمایشگر ۹۰ هرتزی پیکسل ۶، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پیکسل ۶ پرو و همچنین پشتیبانی از شبکه‌های 5G باعث کاهش عمر باتری در این دو محصول خواهد شد. ظاهرا گوگل برای رفع این مشکل از فناوری LTPO بهره گرفته است که با استفاده از آن، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش را با توجه به محتوای نمایش داده‌شده روی صفحه تنظیم می‌کند. ویدئوها و دیگر انیمیشن‌ها با بالاترین نرخ نوسازی روی نمایشگر اجرا خواهند شد؛ درحالی‌که محتوای ایستا از جمله متن و ایمیل با نرخ نوسازی پایین‌تر به نمایش درخواهند آمد تا بدین ترتیب در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.


امکان تعویض ماژول دوربین پیکسل ۶ پرو توسط کاربر وجود نخواهد داشت


به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، بخشی از صفحات دستورالعمل تعمیرات فنی پیکسل ۶ پرو فاش شده است که با توجه به آن، ظاهرا تعویض ماژول دوربین سه‌گانه‌ی این محصول فقط توسط کارخانه‌ی تولیدکننده قابل انجام خواهد بود. در بخشی از توضیحات این دستورالعمل نوشته شده است که دوربین پشتی دستگاه در سایت تولیدکننده‌ی آن کالیبره شده تا کیفیت تصویر و ویدئو پس از تعمیر تغییر نکند. همچنین در بخشی از این راهنما نوشته شده است که هر ماژول دوربین با برد اصلی گوشی‌ هم‌خوانی دارد؛ این یعنی امکان جابه‌جایی ماژول دوربین بین دو پیکسل ۶ پرو وجود نخواهد داشت.


همان‌طور که قبلاً در خبرها خوانده‌ایم، سری پیکسل ۶ گوگل در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) رسما رونمایی خواهد شد.







منبع:zoomit


نظر به مطلب
نام:  
ایمیل:
متن:  500 حرف دیگر میتوانید تایپ کنید
کد امنیتی: 51189