HarmonyOS هواوی امسال روی ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب خواهد شد
تاریخ انتشار:۱۱:۵۶ ۱۴۰۰/۱/۲۵

HarmonyOS هواوی امسال روی ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب خواهد شد


هواوی با همکاری ۲۰ تولیدکننده‌ی سخت‌افزار و ۲۸۰ توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار در تلاش است تعداد کاربران سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی را در سال جاری میلادی به ۳۰۰ میلیون واحد برساند.




هارمونی او اس (Huawei HarmonyOS) آینده‌ی اکوسیستم هواوی را تشکیل می‌‌دهد و شرکت چینی سرمایه‌گذاری عظیمی روی توسعه‌ی آن انجام داده است. هواوی روز گذشته جزئیات دیگری درباره‌ی پیشرفت پروژه‌ی توسعه‌ی هارمونی او اس منتشر کرد. بر اساس گزارش GSMArena، هواوی موفق شده است نظر ۲۰ شرکت تولیدکننده‌ی سخت‌افزار و ۲۸۰ شرکت توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار را جلب کند تا مشغول کار روی دستگاه‌های هارمونی او اس شوند.


هواوی می‌گوید برنامه‌ریزی کرده است تا تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی او اس را در سال جاری میلادی به ۳۰۰ میلیون واحد برساند. ۱۰۰ میلیون واحد از این دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض با هارمونی او اس در دسترس قرار خواهند گرفت.


وانگ چنگ‌لو، مدیر بخش نرم‌افزارهای تجاری مصرفی هواوی، می‌گوید هارمونی او اس به‌گونه‌ای ساخته شده که دستگاه‌های مختلف را متحد کند و صرفا محدود به گوشی هوشمند و تلویزیون هوشمند نیست. هواوی می‌‌گوید هارمونی او اس ذات همگانی و عمومی دارد. شرکت چینی پیش‌تر تأیید کرده که شماری از دستگاه‌هایش را به هارمونی او اس به‌روزرسانی می‌کند؛ اما فعلا نقشه‌ی راه کاملی ارائه نداده است.






منبع:zoomit


نظر به مطلب
نام:  
ایمیل:
متن:  500 حرف دیگر میتوانید تایپ کنید
کد امنیتی: 50228