گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در فلیپ‌کارت فهرست شد
تاریخ انتشار:۱۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶

گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در فلیپ‌کارت فهرست شد


با توجه به ثبت شدن مشخصات گلکسی اف ۶۲ سامسونگ در فلیپ‌کارت، این گوشی چهار دوربین پشت دارد و حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است.




سامسونگ فردا  گلکسی اف ۶۲ را در هند معرفی می‌کند. این گوشی با تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود. حالا در تصویری که سامسونگ از این گوشی منتشر کرده است، می‌توان متوجه ساختار دوربین‌های گلکسی اف ۶۲ شد.



گلکسی اف ۶۲



به گزارش GSM‌Arena، در تصویر منتشرشده از گلکسی اف ۶۲ چهار دوربین پشت قابل مشاهده‌اند و دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. سامسونگ اطلاعات زیادی درباره دوربین گوشی منتشر نکرده است؛ اما فروشگاه آنلاین Flipkart دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را در مشخصات سخت‌افزاری این گوشی ثبت کرده است. همچنین مشخص شده که اف ۶۲ از دوربین اولتراواید، پرتره و ماکرو برخوردار خواهد بود.



گلکسی اف ۶۲ با چهار دوربین پشت



هفته پیش مشخص شد که این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز شده است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های گلکسی اف ۶۲ هستند.


براساس شایعات، گلکسی اف ۶۲ با قیمت ۳۴۵ دلار در رنگ‌های آبی و سبز راهی بازار می‌شود. در تصاویر منتشرشده می‌توان پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده کرد.





منبع:zoomit


نظر به مطلب
نام:
ایمیل:
متن: 500 حرف دیگر میتوانید تایپ کنید
کد امنیتی: 31767